tirsdag 10. april 2012

Marius påske


Påsken i år har vært kjempe koselig! Med hele familien har vi gått på ski, grillet, kjørt scooter til fjells og fisket på isen :) Innimellom har jeg hatt tid til å strikke. Noe ute i solen, med mange lag med klær, ved siden av bålet :) Det er påskekos det:)

Mariusgenseren min!! Endelig en til meg selv. Den var ferdig strikket til påske men ble sendt til montering og fikk den igjen i påska, så jeg fikk til og med "gått inn den" med litt bållukt på den å! :D

Tusen takk kjære Lillian for all god hjelp <3



Så, enda en Marius pute! ..Ferdig strikket.. Ligger dobbelt så må dele den sy i fleece bak og glidelås :) Samme farger som den avlange puten i blogg innlegget lengre ned :)



..for å bruke opp litt restegarn, ble det en "genser" til Ipad'en også ;)



..og til slutt, Marius grytkluter :) Ikke helt ferdig, men det blir :) Håper alle har hatt en like fin strikkepåske som meg! :D




2 kommentarer:

  1. Vil du dele mariusputeoppskriften?
    Ragnhild

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Du får det unna i en fei du:) Mariusmønsteret er kjempefint, skal lære meg det en vakker dag...mulig jeg ringer for tips ;)) Ha en fortsatt fortryllende søndag :)

    SvarSlett