mandag 4. juli 2011

Min nye venn, - Symaskinen :D

Jeg har, etter mye om og men, og mer tålmodighet enn jeg noen gang visste at jeg hadde, blitt en ganske god venn med min kjære symaskin :)
Prøvelsene har vært maaaange, og tror min kjære samboer hadde helst sett jeg hadde kastet den de gangene jeg truet med det slik at det hadde blitt stillt en stund, men men, her er noen strikkevesker som jeg lenge ønsket meg i allefall :)
De øverste i stoff som tåler og bli skitten.. Kjekt å ha i bilen eller lignende, bare å tørke av hvis det skulle komme en flekk eller to :)

Takk til min gode kollega Anita, mitt store sy idol, som laget mal til meg! :)

Kjekt synes jeg! :D








Av stoffet som ble igjen har jeg sydd to puter som tåler regn! Det er kjekt å ha nå som solen har reist på ferie :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar