søndag 24. januar 2010

Jeg har fått en award!


Spruddle gav meg denne awarden, tuusen takk! :) Så koselig :) Sjekk ut bloggen til Spruddle å se på alt det lekre hun har scrappet :)

Med awarden kommer utfordringern om å skrive 7 ting om meg selv, så her kommer det.

* Vi har en campingvogn som jeg eeelsker å dra med på tur
* Er litt for strukturert. Elsker å lage lister, ha kontroll og må følge faste rutiner
* Liker ikke å sitte rett opp og ned å se TV. Vil helst gjøre flere ting samtidlig
* Er avhengig av kaffe om morgenen
* Jeg klare ikke å holde liv i planter selv om jeg er en god husmor ellers ;)
* Studerer regnskapsmedarbeider, nettbasert deltid
* Er utrolig lykkelig :)
Det er syv intressante (?) ting om meg:) Nå sender jeg denne awarden videre til



Dere (og Spruddle) var de første følgerne på bloggen min og det gjorde meg så glad!! Takk for god inspirasjon og de fine kommentarene! :)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden:) Må si det har kommet mye flott inn i denne bloggen siden sist. Det kortet med musa på var jo kanonfint! Likte det veldig godt:)

    SvarSlett