søndag 20. januar 2013

Nytt år, nye strikkerier! :)

Godt nytt år alle sammen :)

Jeg er allerede i full gang med diverse strikkeprosjekter,
og hodet er fylt opp med tanker og ideèr.
Så strikkekurven fylles opp. Jeg har ikke tid til å feste tråder, dampe og blogge.
..Det er så mye mer moro å starte på neste prosjekt! :)



..men først må jeg bli ferdig med fjoråret. 
Så her er to av årets julegaver. Mariusgenser nummer 6 og 7 tror jeg. 
Blir nok helt sikkert ikke de siste eller :) Disse er til to veldig gode venninner  :)


..også Mariuslue, hvor noe av mønsteret er byttet ut med dødningehoder.. Alt man kan gjøre med Mariusmønsteret! :D ..Artig lue synes jeg, og allerede i bruk :)


..Så sånn fortsetter denne søndagsmorgenen. Strikkekos med tente lys og god kaffe i de fineste Mariuskoppene mine :)


Ha en flott søndag! :)



1 kommentar:

  1. Så mye fint! Del gjerne enda mer, dette er inspirerende :)

    SvarSlett